SZALON ETIKETT

A szépségipari szakemberek, mint én is, minden nap emberekkel foglalkozunk. A jó emberi kapcsolatokhoz elengedhetetlen a kölcsönös tisztelet, a bizalom és egymás elfogadása is. Szerencsére legtöbbünk az általános illemszabályokkal tisztában van. Ennek ellenére sajnos sokszor szembesülünk vele, hogy nem minden Vendég tartja tiszteletben az időnket, egészségünket, megélhetésünket, munkakörülményeinket, ezért született meg ez az írás. 

Az etikett szó jelentése: Udvariassági szabályok összessége a társadalmi érintkezésben. Lássuk hát, mik azok a szabályok, amik betartásánál nagyon hálás leszek:

Szalonetikett

Időpont egyeztetése

A bejelentkezéseket személyesen, telefonon vagy a salonic időpont foglaló rendszerében lehet megtenni. Munka közben a telefont nem mindig tudom felvenni, de amint szabad vagyok, haladéktalanul visszahívom!

Érkezés

Kérnék mindenkit, mindig érkezzen pontosan vagy inkább a kezelés előtt 5 perccel. Késés esetén legyen kedves telefonálni, értesíteni! Ha mégis késés fordul elő, azt az időt sajnos az Ön kezelési idejéből vagyok kénytelen elvenni, nem játszhatok a következő vendég idejével. Az is előfordulhat, hogy a késés miatt már nem tudom elvállalni, mert szoros az időbeosztásom, kérném ilyenkor engem is próbáljon megérteni.

Időpont lemondása

Sajnos sokszor előfordult már, hogy lemondás nélkül nem jön el valaki, vagy aznap mondja le, amikor jönnie kéne. Ez borzasztóan kellemetlen tud lenni, hiszen ilyen hirtelen már nem tudom az üres időpontot betölteni. Minden lemondott, nem igénybe vett időpont nekem bevételkiesést jelent. Természetesen bármikor bárkivel előfordulhat, hogy közbejön valami, nem tud eljönni a foglalt időpontra. Ilyenkor kérném, minimum 24 órával előbb jelezze ezt felém. Kétszer egymás után lemondott időpont után, nem tudok újabb időpontot adni.

Betegség esetén inkább halasszunk!

Ha betegnek érzi magát vagy bármilyen vírusos eredetű elváltozása van a bőrén –pl. herpesz-, egyeztessünk új időpontot! Én is ügyelek arra, hogy senki se kapjon el semmit a szalonban, így Ön se veszélyeztesse magát, engem vagy a többi Vendég egészségét!

Telefon használata

Vannak olyan szolgáltatások, amik közben nyugodtan tud telefonon beszélni, vannak, amik közben viszont nagyon zavaró lehet. Legjobb, ha a szalonban rezgő üzemmódra állítja a telefont, és csak a sürgős hívásokat fogadja. Önnek is kellemesebb, ha a kezelési idő alatt semmi másra nem kell koncentrálni, csak arra, milyen jó végre az embernek saját magával törődni.

Megértését nagyon köszönöm! 

Esztétika-Trend

 

Cookie-hoz való hozzájárulás Real Cookie Banner-val
Verified by ExactMetrics